tiistai 4. tammikuuta 2011

Vuorokauden päästä olen jo lentokentällä!


















Wau! Huomenna se päivä sitten vihdoin koittaa... Helsingistä lennän ensin Madridiin ja sieltä sitten alkaa 11h koitos Mexico Cityyn. Lentäminen on aina yhtä kamalaa, vaikka siihen kuinka yrittäisi valmistautua. Tukisukat, silmälaput ja korvatulpat tuo vähän helpotusta, mutta mieluiten olisin vaikka koomassa koko lennon ajan.

Meksikossa pidettävää aloitusleiriä varten olen koonnut Suomi-kirjaa, jossa kerron rakkaan kotimaani faktoja kuvien kera. Olin aluksi todella innoissani tästä projektista, mutta havaittuani kuinka työlästä leikekirjan kasaaminen on, kirja on nyt jäänyt vähemmälle huomiolle. Kirjaa voin taas puuhastella pitkän lennon aikana, jos uni ei tule. Leiriä varten kävin ostamassa myös piparia, kuivattuja mustikoita, salmiakkia, suklaata ja lakritsiteetä. Näiden herkkujen avulla tutustutan muut leiriläiset Suomen ainutlaatuiseen cuisineen.


Kaikki on siis valmista, mutta minulla ei ole aavistustakaan missä Siijuven aloitusleiri pidetään! Imelda on ollut lomalla jouluaatosta lähtien ja olen nyt kahden päivän ajan spämmännyt häntä tuloksetta. Tapansa mukaan Imelda vastaa päivää ennen leiriä, "on tässä vähäsen ollut kiirettä!"

Täälläkin on lomailtu joulusta saakka ja on ollut aivan ihanaa kölliä aamulla pitkään ja viettää laatuaikaa possun kanssa. Ikävästä tulee kova!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti